TRIAL PACK (5SACHET ~ 5HARI) FREE GIFT 1 SHAKER & 1 PERFUME - MS SENAROS PLUS
Double Tap To Zoom
TRIAL PACK (5SACHET ~ 5HARI) FREE GIFT 1 SHAKER & 1 PERFUME
MYR 40.00
Quantity
Estimated Delivery Time
1 - 3 Working Days
UNTUK TEMPAHAN SILA
KLIK
BUTTON
"ADD TO CART" DI BAWAH
___________________________________
 
 
 


 

 

Anda mesti runsing

kenapa perut makin buncit

& berat makin naik?

 

 

Puncanya ialah Metabolisme lemah & Toksin berkumpul!

 

Cubalah naikkan Metabolisme baru berat senang turun... Macam mane tu? Eh... Metabolisme tu apa?

Metabolisme diambil daripada perkataan Yunani iaitu ‘metabole’. Dalam bahasa inggeris Metabolism sementara dalam bahasa melayu pula bermakna ‘perubahan’. Dalam erti kata lain, proses Metabolisme merupakan satu bentuk perubahan yang berlaku melalui tindakbalas kimia dalam badan kita.

 

Metabolisme adalah kadar jumlah kalori yang dibakar oleh badan untuk mengekalkan fungsi dan nyawa. Segala aktiviti tubuh kita, termasuklah proses pernafasan dan sistem badan memerlukan tenaga sebagai ‘minyaknya’ dan sumber tenaga ini bergantung kepada sumber kalori.

 

Ibarat enjin kereta yang hanya mampu bergerak selepas membakar bahan bakar iaitu petrol atau diesel. Metabolisme dalam badan pula adalah agen yang bakar kalori dalam badan.

 

Jika seseorang itu tinggi kadar Metabolisme badannya, maka proses pembakaran kalori juga akan cepat berlaku. Ada yang Metabolisme rendah, jadi proses ini lambat. Bagaimanapun, ada juga yang Metabolisme tinggi sehingga mampu makan banyak-banyak, tapi berat langsung tak naik-naik.

 

Beruntung sungguhlah mereka yang Metabolisme tinggi secara semulajadi ni.

 

Kadar Metabolisme juga akan menurun dengan umur seseorang. Dengan itu, keperluan kalori seseorang juga akan turun. Ini sesuatu yang tak boleh kita ubah lagilah.

 

Walaupun kadar Metabolisme badan ini adalah anugerah Tuhan kepada seseorang sama ada tinggi atau rendah, namun janganlah pula kita anggap ia perlu kekal sebegitu saja.

 

 

Untuk pengetahuan anda,
metabolisme ada 3 tahap iaitu
High, Medium & Low

 

Rasanya metabolisme anda ditahap mana & berapa kerap pula toksin anda disingkirkan?

 

 

99% Statistik menunjukkan bila umur semakin meningkat atau ibu-ibu selepas bersalin berat pasti naik & perut semakin buncit kerana Metabolisme sudah jatuh ke tahap “LOW” dan toksin terlalu banyak dalam badan, disebabkan itu kena bersabar & percaya pada proses meningkatkan tahap metabolisme tersebut. Jadi jangan cepat putus asa & kecewa. 

 

Jadi apa kena mengena metabolisme low berat badan makin naik & perut makin buncit?

Apabila metabolisme anda jatuh ke tahap low makanan yg anda makan seperti karbo, protein & fat hampir kesemuanya tidak ditukar menjadi Tenaga tapi bertukar menjadi Lemak disebabkan itu punca berat anda semakin naik & perut semakin buncit. Proses pembuangan anda juga akan tidak lancar, punca sembelit dan toksin berkumpul.

 

Disebabkan metabolisme low & toksin banyak dalam badan, anda akan rasa ; 

1. Kerap lesu.

2. Cepat letih.

3. Stress.

4. Sembelit.

5. Berat susah nak turun.

6. Perut buncit & kembong.

7. Hormon tak stabil.

8. Kulit kusam.

 


Anda pernah tak dengar ayat ini, "Saya makan sikit je tapi berat tetap juga naik?" Kenapa?

 

Ya, betul 70% proses menurunkan berat badan adalah jaga pemakanan tetapi itu bukan sesuatu yang mudah untuk semua orang lakukannya jika metabolisme anda tidak stabil atau LOW. Jadi anda perlukan sokongan lain juga untuk bantu anda dalam proses menurunkan berat badan ini. Anda mesti ada kenalan yang makan banyak tapi berat tak naik-naik, tapi anda sebaliknya. Itu semua bergantung kepada Tahap Metabolisme. Jika ditahap tinggi mudah sangat berat nak turun tapi jika rendah makan sikit pun berat tetap juga naik. 

 

20% adalah senaman & 10% lagi tidur yang berkualiti. 

 

Senaman & tidur yang berkualiti itu anda tidak fokus pun tidak mengapa sebab berapa ramai yang bersenam, berat tetap juga naik begitu juga tidur yang berkualiti. Yang anda kena fokus sekarang ini ialah tingkatkan Metabolisme anda terlebih dahulu. Barulah anda enjoy dalam proses berdiet & turunkan berat badan.

 


 

Ingat! Bila Umur anda makin meningkat, metabolisme mula jatuh & penghadaman mula tak lancar seperti dulu menyebabkan toksin berkumpul, lemak makin menebal, berat makin naik & perut membuncit.

 

P/S : Anda ambil Vitamin konsisten setiap hari untuk jaga kesihatan, Untuk jaga berat badan anda pula, apa yang anda perlukan?

 

 

 


 

Suplemen MS SenaRos Plus adalah minuman campuran botani Anggur Hitam, Guarana & Ekstrak Teh Hijau.

 

 Formula diluluskan KKM, HALAL, GMP & MESTI.

 100% Bumiputera.

 100% Bahan Alami.

 Tiada Perasa Tiruan.

 Tiada Kesan Sampingan.

 100% Dijamin Selamat & Terbukti Berkesan.

 

Kebaikan MS SenaRos Plus ;

Meningkatkan Metabolisme 3 kali ganda daripada biasa.

 

Boleh menghilangkan berat badan 7KG-10KG dalam masa sebulan.

 

Melawaskan Sistem Pembuangan, Nyah Toksin & Atasi Sembelit.

 

4 Mengenyangkan bukan sekat selera makan.

 

Menstabilkan Hormon.

 

Menghilangkan Senggugut Teruk.

 

Melancarkan Haid.

 

Menjaga Kesihatan Dalaman.

 

Menambahkan Tenaga Secara Semulajadi.

 

10 Menganjalkan & Melicinkan Kulit.

 

11 Ikhtiar Hamil.

 

✔️Kesan Seawal 3 Hari.

✔️Rasa Sedap Fruity Taste.

✔️Tiada Pantang Larang.


 

Disclaimer : Testimoni kurus dengan selamat dan berkesan dibawah ini adalah dari pengguna suplemen penjagaan badan MS SenaRos Plus yang sebenar. Namun hasil penurunan berat badan ini mungkin berbeza bagi setiap individu.

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Antara Bahan Utama

MS SenaRos Plus

 

PREMIUM INGREDIENTS :


Video Perkongsian

 

 

Inilah Rosma Amalkan Setiap Hari

LOST 14KG Dalam Masa 40Hari


Encik Amiruddin (LOST 32KG)

 

Puan Safrizah (LOST 13KG)

 

Cik Baby (LOST 19KG)

 

Anda Pasti Puashati!

 

Perut Tak Sebu & Berangin Lagi - CK

 

Lemak Dah Hilang - Berat Dah Turun - Perut Dah Kempis - Berak Dah Lawas - Badan Dah Ringan - Muka Dah Runcing!

____________________________________

 
_______________________________________
 
 
CARA BANCUHAN / PENGAMBILAN :
Campurkan 1 sachet (serbuk) MS SenaRos Plus dengan 150ml air kosong dan goncangkan hingga larut (biarkan dalam 1 minit). Minum dan kemudian bilas dengan air kosong.
 
AKTIVITI :
 
 
 
 
 
 
TERIMA KASIH KERANA SETIA MEMPERCAYAI MS SENAROS PLUS!
 
 
DISKAUN RM49
2 Free Gift :
1 Shaker & 1 Perfume Or 1 Body Lotion
 
DISKAUN RM108
3 Free Gift :
1 Shaker, Perfume & 1 Body Lotion
 
DISKAUN RM236
6 Free Gift :
2 Shaker, Perfume & 2 Body Lotion
 
 
 
LUCKY DRAW :
✔️Setiap Bulan Barangan Elektrik
✔️Tahunan Cash RM500
 
BONUS :
✔️Setiap Pembelian Percuma
Join Group Support/Coaching
KR Slimming Solutions
Bernilai RM500
 
Tempah Sekarang pada
Harga Promo Hari Ini!
 
Ingat, promo ini boleh tamat pada bila-bila masa sahaja. Jangan tunggu lagi !

  
 
 
SHOPEE ;
 
AUTOWASAP ;
 
SOALAN LAZIM ;
 
KENAPA BERAT SUSAH TURUN?
 
TEMPAH MENGGUNAKAN BORANG YANG DISEDIAKAN DI BAWAH

 NAK BARANG SAMPAI BARU BAYAR
 
UNTUK TEMPAHAN SILA
KLIK
BUTTON
"ADD TO CART" DI BAWAH
 
 
 
 
Best viewed in Chrome Browser. Login to AVANA Dashboard.
Copyright Reserved 2021
Powered with
by AVANA
Click Below To Share